יום שבת, 2 במאי 2009

קורס אוטוקאד - לראות את העולם בכל מימד

קורס אוטוקאד - לראות את העולם בכל מימד
קורס אוטוקאד מיועד לכל מי שנדרש ומעוניין להכיר את תכנת אוטוקאד (AutoCad) על בוריה - הלא זוהי תכנת השרטוט הנפוצה מבית חברת התכנה Autodesk. קורס אוטוקאד עונה על צורך זה בעבור אדריכלים, אדריכלי נוף, מעצבי פנים, הנדסאים, שרטטים, מעצבים תעשייתיים, מהנדסי מכונות ומהנדסים אזרחיים, ולמעשה לכל מי שעבודתם מצריכה שרטוט בדו-ממד ובתלת-ממד. כיום אוטוקאד היא התכנה המובילה בתחום השרטוט ובקרב אוכלוסייה זו של מתכנני בנייה, אדריכלות ותשתיות, ולכן, קורס אוטוקאד במתכונת מסודרת ומלאה הוא מחויב המציאות.

קורס אוטוקאד בדו-ממד
כאמור, תכנת אוטוקאד היא הכלי השמיש ביותר בקרב אוכלוסיית המעצבים והאדריכלים, ולכן, סטודנטים לעיצוב, לאדריכלות וכו', צריכים לעבור הכשרה מסודרת לשימוש מושכל בתכנה. קורס בתכנת אוטוקאד מאפשר היכרות מקסימלית עם התכנה, מיומנויות שימוש, וכלים לניצולה באופן היעיל ביותר לצרכים של תכנון, שרטוט והדמיה אדריכלית ממוחשבת. קורס אוטוקאד המכשיר לשימוש בתכנה מלמד את עקרונות העבודה עם התכנה בדו ממד: הכרת הממשק, ידיעת כל שיטות השרטוט שהיא מאפשרת, שימוש בעזרי שרטוט, שימוש בפקודות ליצירת אובייקטים, לעריכתם ולשכפולם, אופן העבודה בשכבות, שימוש ויצירה של בלוקים, יצירת טקסט עבודה על מידות, וביצוע שרטוטים של תכניות, חתכים וחזיתות.

קורס אוטוקאד בתלת-ממד
קורס אוטוקאד ללימוד התכנה בתלת ממד כולל את לימוד כל אפשרויות השרטוט וההדמיה הנוספות, שיש ללמוד גם אותן באופן מעמיק ומקיף. קורס אוטוקאד המלמד את התכנה בגרסת התלת ממד מכשיר למיומנויות של יצירת גופים מוצקים ומשטחים, כלים לעריכת גופים תלת ממדיים ושינוי גופים קיימים מסוג זה, יכולות עריכה של גיליונות בתלת ממד, בחירת מצלמות, יצירת מודל תלת ממדי, ויזואליזציה והדמיה, אופני יצירת גופי תאורה מלאכותית ואור שמש, שילוב אובייקטים חיצוניים במודל כולל עצים ואנשים, יצירת סרט אנימציה מהמודל, והדפסה בתלת מימד.

קורס אוטוקאד - הכרחי וחיוני
קורס אוטוקאד הוא שלב הכרחי וחיוני בדרך לעסוק בתחום העיצוב או האדריכלות, מאחר ששרטוט והדמיה אדריכלית הם צרכים בסיסיים ויומיומיים של בעלי המקצועות הללו - בין אם הם עצמאיים, ובין אם בעלי תפקידים במשרדי אדריכלות, עיצוב פנים או שרטוט ממוחשב. קורס אוטוקאד מקנה לאלה מסוגלות לתכנן, להמחיש וליצור שרטוטים על בסיס רעיונותיהם.
בסיס עבודתו של האדריכל או המעצב הוא יצירה, עריכה ופיתוח חלופות לתכנון, ואין דרך טובה יותר מאשר לעשות זאת בסביבת תכנון עדכנית כסביבת אוטוקאד. סביבה זו נלמדת היטב במהלך קורס אוטוקאד, מה שמבטיח דבר נוסף שלא היה קיים קודם לכן, ולא פחות חשוב בימינו: עמידה בלחצי זמן ובסטנדרטים הגבוהים בשוק. בכל שלב שהוא, בדרך לעסוק באדריכלות או בעיצוב באופן מקצועי ושוטף, מומלץ לרכוש את הכלים והמיומנויות הנדרשים כדי לשלוט בתכנה בצורה מלאה, ולעבור קורס אוטוקאד, שכן זהו תנאי שמעסיקים דורשים מכל מועמד לעבודה שמיועד לעסוק בתחומים אלה.

לפרטים נוספים: קווים המכון לעיצוב ואדריכלות

אין תגובות: