יום שישי, 17 ביולי 2009

קווים בגורן


אנחנו, מכון קווים אוהבים לייצר שיתופי פעולה.

עיקר הפעילות נובעת מכך שאנחנו רוצים להפגיש את הסטודנטים שלנו עם העולם האמיתי, לחשוף אותם לפרויקטים עם לקוח, שנותן להם פידבק ועוזר להם להתקדם למקום הנכסף - עבודה בתחום עיצוב פנים ואדריכלות .


מדי שנה אנחנו עורכים שיתופי פעולה מניבים עם גורמים שונים. שיתוף הפעולה עוזר לקדם את הסטודנטים בלימודיהם , לחשוף את עבודותיהם ולשווק אותם .


רצינו לספר לכם על שיתוף פעולה כזה שקרם עור וגידים ועכשיו הוא יוצא לפועל . כמו כן , להזמין אתכם לתערוכה שתפתח במכללה האקדמית עמק יזרעאל - בגורן בית ספר לעיצוב . צירפתי לכם מספר דוגמאות מדגמיות של עבודות הסטודנטים. תהנו ושבת שלום .


כמה מילים על הפרויקט - לפני כשנה נוצר קשר בין ביה"ס גורן ובין מכון קווים והחל פרויקט משותף. סטודנטים לעיצוב פנים של קווים התבקשו לתכנן מחדש ולעצב את מבואת הכניסה ואזור המשרדים של ביה"ס גורן לפי דרישות תיפקודיות ואסטתיות שקיבלו מהנהלת בית הספר. במהלך התכנון ובסופו הוצגו ההצעות בפני מנהל ביה"ס גורן.


כאשר סימו הסטודנטים של קווים את עבודת עיצוב הפנים, נערך מפגש משותף לסטודנטים משני בתי הספר ובמהלכו עיצבו תלמידי גורן את הכרזות שמציגות את הפרויקטים. התערוכה שתיפתח ביום שלישי הקרוב והיא חלק מתערוכת סוף השנה של ביה"ס גורן, מציגה את עבודות העיצוב המשותפות.

פתיחת תערוכה - יום שלישי 21.7.09
שעה - 19:00
---
פתוח לקהל הרחב החל מיום שלישי 21.7.09 עד ל - 9.8.09
--
בימים א - ה בשעות 10:00 - 19:00
בימי ו' בשעות - 10:00 - 19:00
--
בבית ספר גורן במכללה האקדמית עמק יזרעאל.
לעמוד האירוע בפייסבוק


אין תגובות: