יום חמישי, 16 באפריל 2009

לימודי עיצוב בבית הספר שנקר

לימודי עיצוב בבית הספר שנקר
בבית הספר הגבוה לעיצוב, שנקר, ניתן לרכוש את מקצוע העיצוב על גווניו – אחד הכלים המהותיים ביותר שמאפשרים העברת מסרים, רגשות, תחושות ואווירה. כיום נודעת לעיצוב היכולת לייצר קשר רגשי בין היוצר לנמעניו הרבה יותר מאי פעם, ובשל החשיבות הרבה שניתנת לגורמים כצורה, צבע, תחושה, טיפוגרפיה והרמוניה, מקצועות העיצוב הפכו לנחשקים, והמיומנויות הנדרשות כדי לעסוק בהם, מעבר לכישרון מולד ולנטיית הלב, הן מיומנויות נרכשות שיש ללמוד באופן מעמיק, רחב ומקיף, ובצורה מקצועית ככל האפשר – כפי שנעשה בבי"ס שנקר. מטרת העל היא להצליח לעמוד בכללי השוק ובדרישות הקהל. ביה"ס שנקר שם לו למטרה לקדם את תחום העיצוב ואת תרומתו לחברה, לכלכלה ולתעשייה, וללמד עיצוב תוך הסתכלות על מגמות עכשוויות ובמבט לעתיד.

שנקר: מקצועות לימוד
בביה"ס הגבוה להנדסה ולעיצוב, שנקר, ניתן ללמוד את כל אחד מתחומי העיצוב באופן מעמיק ומקצועי: עיצוב אופנה, עיצוב טקסטיל, עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי, וגם תקשורת חזותית, אמנות רב תחומית, ומקצועות נוספים מעולם ההנדסה.
ביה"ס הגבוה להנדסה ולעיצוב שנקר נוסד לפני 35 שנה, והוא מוסד להשכלה גבוהה שבו ניתן ללמוד לתארים אקדמיים בתחומי העיצוב הללו במחירים המשתווים ללימודים באוניברסיטאות. שמו של ביה"ס שנקר הולך לפניו, ועמו מטרתו של בית הספר בקידום העיצוב ותרומתו לחברה. רבים מבוגריו הופכים למעצבים מובילים בארץ ובעולם בתחומים השונים, וזאת בזכות רמת הלימודים הגבוהה והבלתי מתפשרת, רמת ההוראה המקצועית, האווירה המיוחדת שמלווה את הסטודנטים בביה"ס שנקר במשך מסלול הלימודים שלהם, והתוצאה החשובה מכל – הוצאת הכישרון והנטייה הטבעית מן הכוח אל הפועל.

מכינה לבית הספר שנקר
ידוע כי דרישות הקבלה לכל אחד מתחומי הלימוד בבית הספר הגבוה להנדסה ולעיצוב, שנקר, גבוהות למדי, ובשל כך רבים מוצאים צורך בלימודי הכנה מתאימים, שיבטיחו את העלאת סיכוייהם להתקבל ללימודים ולהצליח בהם. זהו פיתרון יעיל ומומלץ לא רק לאלו שאין להם כל ניסיון קודם או ידע בעיצוב, ודרך הדרגתית ומקצועית דרכה ניתן להגיע לרמה הנדרשת על מנת לעבור בהצלחה את דרישות הסף ומבחני הקבלה.

במכון לעיצוב ולאדריכלות "קווים" ישנו מסלול מכינה ללימודי העיצוב והאדריכלות, שמקנה את כל היסודות המקצועיים והרעיוניים לטובת המטרה. המסלול מכין את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר ללימודי העיצוב בביה"ס שנקר. במהלך המכינה הסטודנטים בונים גם את תיק העבודות הרלוונטי לתחום הנבחר שלהם, מקבלים הכנה לראיונות הקבלה ולמבחני הסף, ומסתייעים בייעוץ מקצועי לבחירת המסלול ההולם את הכישורים האישיים שלהם. הלימודים ב"קווים", בדומה ללימודים הגבוהים בביה"ס שנקר, הם לימודים הדרגתיים ומקיפים הכוללים הן חלקים תיאורטיים והן מרכיבים מעשיים בפורמט של למידה בסדנאות. רבים מתלמידי ביה"ס הגבוה לעיצוב ולאדריכלות שנקר הם תלמידים שהכינו עצמם מבעוד מועד בצורה מקצועית ויעילה שכזאת.

פרטים נוספים בנושא שנקר, תהליכי הקבלה ומבחני הכניסה ניתן למצוא באתר קווים – המכינה לעיצוב ואדריכלות.
www.cavim.co.il

אין תגובות: