יום רביעי, 10 במרץ 2010

מכינה לעיצוב מכינה אותך לעולם רחב של אפשרויות

מכינה לעיצוב מכינה אותך לעולם רחב של אפשרויות
מכינה לעיצוב, מסגרת לימודית שמעניקה כיוון ותשובות לצעירים רבים שמעוניינים להתקדם ולהשתלב בעולם האמנות והעיצוב. בין רבים שיחשקו במוסד לימודים מוצלח לעיצוב, מעטים יצליחו להתקבל, ושאננות היא לא הדרך הנכונה. גם אם אתם כישרוניים ואוחזים במכחול ובעיפרון מגיל אפס, הסיכויים שלכם להתקבל לא תלויים אך ורק בכישרון הטבעי שלכם. כל מוסד לימודים רציני לעיצוב ידרוש מכם תיק עבודות מגוון וחזות אמנותית מגובשת.

מכינה לעיצוב תוביל אתכם לתיק עבודות איכותי והבנה רחבה יותר של לימודי עיצוב השונים: עיצוב גרפי, עיצוב תעשייתי, עיצוב פנים ואפילו עיצוב אופנה ! למעשה, מכינה לעיצוב מסייעת גם בהכנה ללימודי אדריכלות וקבלה לבית ספר לאדריכלות ולהנדסי אדריכלות .בחירה במכינה איכותית תעלה אתכם מדרגה קדימה לעבר קריירה מצליחה בעולם העיצוב.

מכינה לעיצוב - הבנה ובסיס
כדי להתקבל לבית ספר איכותי לעיצוב עליכם להבין את רזי השפה האמנותית והעיצוב. מכינה לעיצוב תפתח בפניכם עולמות חדשים ותכניס אתכם לתוך עולם של מושגים שלא הכרתם. ידע אישי והבנה בסיסית בנושא בו אתם מעוניינים להתמקצע יקדם אתכם לעבר הצלחה במבחני הקבלה. היופי בתהליך של מכינה לעיצוב הוא שבמהלכה זוכים לטעימות מנושאי עיצוב שונים ונחשפים לעבודה עם יסודות וחומרים שונים. החשיבות של מכינה לעיצוב בהעשרת עולמו של המעצב לעתיד והצגת אלטרנטיבות שונות היא חיונית במיוחד למתלבטים ! גם אם אינכם בטוחים מה הוא בדיוק הכיוון העיצובי שלכם - בעזרת מנחים, הדרכה צמודה וניסיון אישי תצאו מהמכינה עם דעה מגובשת ומבט קדימה.

מכינה לעיצוב - הבנת תהליך הקבלה
מכינה לעיצוב מקדמת אותך לעבר תהליך ההחלטה של המגמה הרצויה. לאחר שתחליטו מה הכיוון שלכם בעולם העיצוב, תתחילו תהליך הכנה למבחנים עצמם ולמבדקים שתיאלצו לעבור - בדרככם אל עבר מוסד הלימודים המבוקש. מכינה לעיצוב תסייע לכם בעזרת מבדקים, מבחנים, הדמיות של מבחנים אותנטיים מבתי ספר לעיצוב, הדמיית ראיונות ושאלות מכשילות שבהן אתם עלולים להיתקל. על פי המקצוע בו תבחרו, מכינה לעיצוב תמקד אתכם בנושא הספציפי ותעשיר אתכם במידע רלוונטי.

מכינה לעיצוב - עד הפרטים האחרונים
מכינה לעיצוב כשמה היא - תפקידה להכין אתכם לקבלה, מכל בחינה אפשרית, ולעודד אתכם להיות מוכנים לכל מצב. יחד עם הידע וההבנה שרכשתם עליכם להגיע למוסד הלימודים המבוקש עם תיק עבודות אישי ומגובש שמייצג בעצם את היכולות והכישורים שיצדיקו את קבלתכם לבית הספר. בעזרת פגישות אישיות וליווי צמוד של מנחים תעברו תהליך פורה בו תרחיבו את אופקיכם, תתנסו בחומרים ועולמות שונים והעיקר - תיצרו תיק עבודות שמייצג את תפיסת עולמכם האמנותית ומכוון לעבר הקריירה בה אתם חושקים.
בכל מקום בישראל פורחת וצומחת לה עוד מכינה לעיצוב שמציעה שירותים ומסלולים שונים. השקיעו תשומת לב ומחשבה, בררו וקראו המלצות לפני שאתם בוחרים מכינה לעיצוב שתשרת את צעדיכם העתידיים, מוטב לעשות את הבחירה הנכונה שכן היא זו שתקדם אתכם לעבר לימודים איכותיים וממלאים וכמובן תקרב אתכם לקריירה מוצלחת בעולם העיצוב.
לפרטים נוספים: קווים המכון לעיצוב ואדריכלות

אין תגובות: