יום ראשון, 10 באוגוסט 2008

להתניע את הסירה

הקושי בלהתניע את הסירה , מעצב נולד .
נקודה לשיתוף ,
חייו של מעצב מתחיל קשים ,
מאיפה להתחיל ? מה היא הדרך הנכונה ?
איך אני מגיע לקלינטים ואיך אמצא את הדרך הברורה שבה צריך ללכת ?

בעצם מעצב נתקל בצעדיו הראשונים בכל מיני מעצורים אי ניסיון , חוסר ידע ותפקוד מול לקוח ,
איך אני משווק את עצמי ומה היא הדרך הנכונה שבה אני צריך לפנות ?

הדרך המאזנת שמאפשרת לי גם להנות מעשיית היצירה ומהעשייה העיצובית , גם להיות כלכלי ורווחי ולהצדיק את המהלך הזה של הלימודים ..

הרעיון של להיות מעצב הוא רעיון שגדל לתוך האישיות ומתעצם מרגע לרגע
בחיים, צריך לדעת לקחת משימה ארוכה ולהתאזר בסבלנות , מי שמוצלח , משקיע וחושב לאורך זמן עם צעדים קטנים ומדודים חכמים ופשוטים , יצליח להגיע רחוק .

הצעדים הראשונים של מעצב שנולד אל העולם מלאים בתהיות,
חשוב שיהיו למעצב כמה כלים חזקים וחשובים בארגז הכלים שלו ...

- הגיון וסדר בנושא של קשרים - מי הם המעגלים המיידים והפחות מיידים המוכרים למעצב
קשרים הכוללים : חברים , משפחה , בעלי מקצוע , אנשים שהיינו איתם בקשר בעבר ומשיקים לתחום ,
מורים שלנו , המוסד בו למדנו , חברים של המשפחה שלנו ועוד ....
- אילו שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים הוא יכול לייצר ועל ידי כך לייצר סינרגיה הלכה למעשה .
- עם מי הוא יכול לתקשר ברמה המידית ומי יכול לייצר עבורו לידים אייכותים שמתחילים לגלג את הגלגל
- גב חזק ותומך לכל השאלות המקצועיות ומתדרך ונותן כתף לאורך הדרך.
- תיק עבודות מרשים שמדגיש את חזותו ואת הטאץ העיצובי של המעצב.
תיק עבודות הוא בעצם כרטיס הביקור של המעצב
הוא הdna המאפיין את המסלול העיצובי בו המעצב לקח החלטות .
הוא יכול לפתוח את הדלת ולגרום לכך שהלקוח ירצה במעצב כנותן השירות שלו ,
על בסיסו ועל בסיס ההכירות האישית תלקח ההחלטה .

חשוב לא פחות , ההכירות האישית , המעצב צריך לקחת בחשבון במהלכים השיווקים שלו שהלקוח רוצה
לקנות נוחות / אמון / הרגשה של ביטחון , כל זאת ויורת צריך שיופגן בשיחות עם הלקוח / הסובב אותו ,
המהלכים יאפשרו פתיחת דלת וערוץ תקשורת איכותי שיובילו לסגירת העסקה .

אין תגובות: